HR ALS KARTREKKER VAN SOCIALE MEDIA.
Als het om sociale media gaat heeft HR drie belangrijke rollen:
-> Gebruiker
Hoe kan HR sociale media succesvol inzetten bij verschillende (strategische) vraagstukken.
-> Business Partner
Adviseren over de impact van sociale media op leiderschap, leidinggeven, medewerkers en het HR beleid.
-> Change Agent
Begeleiden van het implementatie- en acceptatietraject van sociale media.
*
Ik help je graag verder met de volgende onderwerpen:
\\ Sociale media succesvol inzetten bij:
– arbeidsmarkcommunicatie, employer branding en recruitment
– interne communicatie & medewerker engagement
– leren & ontwikkeling
– mobiliteit, flexibiliteit en kennismanagement
– verandermanagement
\\ Sociale media succesvol implementeren binnen de organisatie:
– Wie moeten ‘het’ gaan doen en welke middelen hebben we hierbij nodig?
– Hoe zorgen we voor acceptatie van sociale media?
– We hebben de eerste social media aciviteiten opgezet, hoe nu verder?
\\ De impact van sociale media op de organisatie:
– Wat is de impact op organiseren, samenwerken en communiceren?
– Welke impact hebben sociale media op het HR beleid?
Lees ook het blog “Waarom de één social media omarmt en de ander het negeert”